Háztól-Házig garancia menetének érvényesítése

Minden termékünkre 1 év bolti garanciát vállalunk(amely termékünk rendelkezik gyártói garancialevélel a csomagolásában, azokra,  a gyártói garancia érvényes!). Termékeink újak, eredeti csomagolásban találhatóak (minden gyári tartozékkal!). Amennyiben meghibásodna, a tőlünk vásárolt készüléke, azt jelezze felénk, emailben az: info@telefonkiraly.hu-ra, vagy a 06303296782-es telefonszámon. Küldünk érte futárt, vagy amennyiben gyártói garancia van a készülékre, Önnek kell bevinni vagy elpostáznia hivatalos márkaszervízbe (csak a gyártói garanciás készülékeket) !. Kérjük a meghibásodott termékeket a sértetlen csomagolásukban postázzák vissza hozzánk(minden tartozékkal!), és a hiba pontos a leírásával. A készüléből távolítsák el a sim kártyát, illetve a feloldó kódot.  Amennyiben ez nem történik meg, akkor nem áll módunkban javítani/visszavenni a terméket. Csak sértetlen csomagolású, nem utánvétes terméket van módunkban visszavenni!


A jótállási igény/Háztól-házig szolgáltatás nem érvényesíthető:

  •     Rendeltetés ellenes használat, helytelen tárolás vagy szállítás.
  •     Hibás vagy szakszerűtlen kezelés, kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopása esetén.
  •     Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
  •     Karbantartási - tisztítási munkák esetén eredő károk.
  •     Sérült megrongált olvashatatlan, elveszett jótállási jegy esetén.
  •     Folyadék általi, illetve mechanikai sérülés esetén.
  •     Termék vezérlőegységéhez tartozó vezeték megnyúlására, a letört modemfülre

Amennyiben megís így küldi vissza a készüléket, a futár díja Ön-t terheli, ami 5 ezer Forint
A készüléket ebben az esetben, díjazás fejében javítjuk! 

A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.(pl:apró nyomkodás által történt pixelhiba,ütés okozta hajszálrepedés a kijelzőn melyek-nem tartoznak a garancia feltétel alá! Cégünk minden esetben átnézi a raktárból való kiadás előtt a kijelzőt, valamint, hogy a doboz tartalmazza a készülék minden gyári tartozékát, a későbbi félreértések elkerülése végett! Határozottan felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a forgalmazott termékeink általuk elképzelt feladatra való alkalmatlansága, (mint például: rádióhallgatás, Mp3 funkciók, játékok, letöltések, MMS, GPRS, GPS, e-mail, aktiválások, beállítások memória kártya kompatibilitása, illetve a készülék gyorsasága stb.), illetve az ezekkel kapcsolatos elégedetlenségek nem tartoznak a jótállási kötelezettség körébe. 


A javításról:
A javítási idő, a postázási idővel maximum 30 munkanap, (Alkatrész hiány esetében ez akár több idő is lehet, de ebben az esetben az ügyfeleinket mindig tájékoztatjuk!). A javítási idő alatt cserekészüléket biztosítani nem áll módunkban. A javításhoz csak új alkatrész használunk fel. Ha a javítás során kiderül, hogy a bejelentett hiba nem hardver eredetű (helytelen kezelés, vírus okozta), vagy nem rendeltetésszerű használatból ered, úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori rezsióradíjat számítsa fel, továbbá a garancia azonnali megvonásával jár.